Szubjektív blogról beszélhetünk, így azt hiszem az a minimum, hogy egy-egy érzést megosztok veletek, ami épp átjárja gondolataimat, vagy épp testem, lelkem, lábam... Pár nappal ezelőtt akadtam egy videóba, amit azóta nem tudok kiverni a fejemből. Egy igazi ringató, mondhatni lovereggaetune-ról beszélhetünk, ami egyszerre hozza lázba a szíved és engedi mozgásba a tested. Úgy gondolom, ezt megosztom veletek.

Hogy ki is ő pontosan? JOGGO neve a fene sem tudja kinek mit mond, mint ahogy korábban nekem például semmit sem mondott. Nem mondott, most már mond...

A Love you More egy olyan zene, amitől speciel szerintem mindenki kész lesz, aki egy kicsit is fogékony a fogyasztható, közönségbarát jamann témákra.

Hogy ki is JOGGO? Nem sok sor található róla, de talán annyi érdekes, hogy az úr Hollandiában él és dolgozik, és olyan bátyóval büszkélkedhet, mint a világhíres holland labdarúgó, Clarence Seedorf. Nos Joggo szintén rúgta a bőrt, akár csak Bob Marley, de úgy gondolta, inkább elereszti a basszusokat a hangfalakból és a zene egén alkot maradandót.

Persze ne gondoljunk itt világsztárságról és több millió eladott lemezről, valamint raszta követőkről, de azt mondom, ha csak minden városban, országban megfog egy két olyan őrültet, mint én, akkor már egy szép kis koncert kerekedhetne vele bárhol a világban.

Én most épp azt mondom, JOGGO-t akarok Budapestre... Velem tart valaki?

Nos, a Love you More itt van nektek. Füleljetek rá :)


A bejegyzés trackback címe:

https://ritmo.blog.hu/api/trackback/id/tr473121261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása