Ocho Macho Münchenben is :)

2011.02.09. 20:33

Igen, a hír tökéletesen igaz, a hogyan viszont elég kalandos... A munkám kapcsán (sportszer) évente egyszer München felé vesszük az irányt, hiszen egy igen nagy kiállítás csábítja a sportra éhes kereskedőket. A menetrend a megszokott volt, viszont a körítés valami egészen más.

A szokásos hall-ak és bemutatók után már-már unalomig jártuk lábunkat, amikor betévedtünk az egyik legnagyobb kiállításra, ahol a skateboard és a snowboard témáké volt a főszerep. A környezet nagyon finom volt. Hangos zene, pörgés, deszkázás, laza arcok, pacsik, mosolyhegyek és bless yah mindenfelé.

Egyszer volt, hol nem volt, de itt egyedül maradtam, révén a kollégám jónak látta egy kicsit lepihenni, én pedig ha már ott voltam, körülnéztem. Dj, dj hátán de valami fura hang ütötte meg a fülem. Hmm csak nem roots reggae témát hallok? A vadász közeledett és közeledett zsákmányához, majd a végén lecsapott...

Egy reggae dj? Lemezjátszók? Mi kell nekem több? Beszédbe elegyedtem vele, megbeszéltük, hogy itthon is, akár csak otthon Yamann mindenkinek és a többi, de...

De bizony mondom van én nekem jó magyar finomságom, mire a HTC-ből elő is került egy jól irányzott Savaria Kingston Town...

Belehallgatás, ráfülelés, majd gyors átmentés a laptopra, s mennem kell. Pacsi puszi és megbeszéltük, hogy még másnap találkozunk. A másnap pedig eljött...

Lazulás, hömbölödés, s amikor beléptem a terembe, nagy mosollyal fogadott a helyi srác... egy jól irányzott vigyor és full hangerőn, kb 1200 látogató és kiállító között bedübörgött a Savaria :) Majd egy másik mosoly, hogy ember, ez nagyon odatette magát, thanks érte :)

Jó volt látni, hogy a köszegi utcai csürhére rázza a bal oldali raszta, rázza a jobb oldali deszkás, és ugrál rá az éppen a félcsőből kinéző laza fickó is. Kérdem, mi kell még?

Ezek után a napi mosoly megvolt, München pedig nem felejti el a Macho nevet :) Ezért már megérte... NEKEM :)

Aludjatok jól srácok, legközelebb öööööö, azt hiszem Kölnbe megyek és folytatom nagyköveti pályafutásom :)


A bejegyzés trackback címe:

https://ritmo.blog.hu/api/trackback/id/tr92650089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása